30/06/2021

Hledáme Country manažera pro Amazing Places na Slovensku

Potřebujeme najít člověka, který je dostatečně kreativní, pracovitý a hladový zvládnout všechna naše kouzelná místa a spolupráce na Slovensku, ideálně s přesahem do marketingu a obchodu. Hledáme někoho se zkušenostmi s cestovním ruchem a kuráží zvládnout velké množství práce. Pokud máš tah na branku, strategické myšlení, spoustu nápadů, skvělé komunikační schopnosti, zkušenosti s projektovým řízením, pak hledáme právě tebe! Troufneš si být nový parťák / nová parťačka na pozici Country Manager na Slovensku?

CO BUDEŠ DĚLAT

  • Reprezentovat a rozvíjet značku Amazing Places na Slovensku

  • Mít na starosti naše slovenské klienty a zákazníky, udržovat s nimi dobré obchodní vztahy

  • Hledat nová kouzelná místa, navštěvovat je a společně s pražským týmem rozhodovat o jejich zařazení do Amazing Places

  • Aktivně se podílet na obchodu při přípravě podkladů, nabídek, obchodních smluv a jejich komunikace směrem k B2B zákazníkům

  • Pracovat s našimi produkty - stávajícími Dárkovými vouchery a nově s Online rezervačním systémem

  • Ten dále implementovat u našich partnerů. Tady bude velkou předností zkušenost s prací s OTA, Channel managery a BE (booking engine) pro hotely a penziony

  • Aktivně pracovat v CRM programech (používáme Basecamp, Raynet, částečně Slack a Trello a nově také s Daktelou) 

  • Sledovat trh a jeho vývoj, analyzovat informace o konkurenci s cílem posouvat Amazing Places stále vpřed

  • Pravidelně připravovat reporty, podílet se na správě administrativní části webu

  • Společně s týmem v Praze a Bratislavě tvořit content plan pro Slovensko

  • Mít široké povědomí o influencer marketingu na Slovensku a rozvíjet a udržovat kontakty s osobnostmi, se kterými bychom mohli navázat spolupráci

  • Pravidelný kontakt s PR manažerkou na Slovensku

JSI NÁŠ ČLOVĚK, POKUD O SOBĚ MŮŽEŠ ŘÍCT

  • Jsem samostatná jednotka. Nečekám, až mi někdo zadá úkol, ale aktivně vymýšlím a posouvám věci dopředu 

  • ‘Som zo Slovenska’ a slovenskou geografii mám v malíčku, stejně jako slovenštinu

  • Rozumím, jak fungují hotelové systémy a umím s nimi pracovat 

  • Jsem aktivní řidič a nedělá mi problém cestovat sám/sama

  • Umím za to vzít, když je potřeba

  • Mám ve věcech pořádek a mám skvělé organizační schopnosti

  • Rozumím právním a daňovým předpisům, které jsou důležité pro vztah B2B i B2C

  • Jsem flexibilní, multi-tasking je můj kamarád

  • Rozumím číslům a tabulkám a získané informace umím využít

  • Umím vytvářet chytlavé prezentace

  • Tykám si s technologiemi, sociálními médii a svět e-commerce mě baví

  • Mám rád lidi a je to na mně vidět. Mám skvělé komunikační dovednosti, rád poznávám nové lidi. A pro jistotu ještě jednou, mám rád lidi, rád se s nimi bavím a oni se mnou

  • Umím slušně anglicky nebo německy. Není to podmínka, ale je to rozhodně výhoda

  • Dáváme plusové body za:

    • zkušenosti v cestovním ruchu a hotelnictví zvlášť

    • příjemnou povahu

    • kritické myšlení

ZA TO VŠECHNO NABÍZÍME

  • Práci na HPP/OSVČ full-time i part-time v naší nové kanceláři na Slovensku

  • Možnost významně se podílet na fungování našeho lovebrandu a stát se jeho hlavní tváří na slovenském trhu

  • Motivační finanční ohodnocení včetně zajímavých benefitů spojených s projektem Amazing Places (nejsme ale bohatý korporát, k nám se nechodí za nejvyšší nabídkou)

  • Kolektiv zapálených lidí

  • Sickdays 

Svůj životopis spolu s motivačním dopisem posílejte emailem na office@amazingplaces.cz.

---

Úvodní foto Martin Katler