Reportáž z konference Amazing Places očima Katky Pavlíčkové!

28. June 2017
Preview photo in the page header. The image is part of the site structure and could be connected to the content.

Projekt Amazing Places rozhodně nepatří mezi novinky. Je to silný projekt, který založil Petr Kotík před pár lety a společně se svým týmem objevuje a vybírá inspirativní, jedinečná a originální kouzelná místa z celé ČR. A protože jsou v jejich portfoliu především hotely, penziony a chalupy, Petrův nápad uspořádat konferenci o online marketingu byl naprosto správný krok, jak prohloubit vztahy s partnery a přinést jim čerstvé a praktické informace přímo pro jejich potřeby.

Jana Olšovská z Amazing Places před několika týdny dávala dohromady koncept konference pro jejich partnery a čirou náhodou jsme se ve správnou dobu potkaly. Začaly jsme spolu řešit spolupráci skrz festival Veteráni na Pláži, který pořádám, a slovo dalo slovo a já přijala pozvání stát se jedním z řečníků na jejich akci, která proběhla v Praze a Mikulově.

 

Téma konference: Jak efektivně spravovat Facebook a Instagram, jak vyprodat hotel/penzion online a mnohem víc

Pražská konference 29.května a Mikulovská 12.června měla stejný program a přednášející (kromě Dominika Feriho, který se bohužel na Mikulovskou nemohl dostavit) měli připravenou hromadu šťavnatých informací.

Petr Kotík – zakladatel projektu Amazing Places představil novinky projektu, vize a cíle. Jednou z novinek je spuštění Amazing Places i na Slovensku, na to se dost těším.

 

Filip Truhlář zase moc hezky představil aktuální možnosti, které nabízí sociální síť Facebook a pomocí praktických příkladů majitelům hotelů a penzionů nastínil, jakým směrem by se měli ubírat a jak by mohli sociální síť využívat efektivně.

 

Po obědě jsme si s Janou Olšovskou stouply před projektor my dvě s tématem Instagram – tedy kdy se vyplatí do něj investovat a kdy ne. Jana si vzala na starost praktickou část, kde účastníkům ukázala, jak využívá Instagram Amazing Places a co mu to přináší.

 

Dominik Feri přispěl se zajímavým tématem “Influenceři – využití, dopad a trendy” a nastínil účastníkům, jak to vlastně ve světě Influencerů chodí, co jim mohou nabídnout a co od nich mohou přítomní účasnitci očekávat. Vyvrátil některé mýty a poměrně trefně několika případovkami vysvětlil, jak si vede Influence-marketing v Čechách.

 

Natočíme Boomerang na Instagram? Co to jééééé?

 

Závěr semináře patřil Jaromíru Pažoutovi z Bookassist s tématem “Jak správně propagovat svůj hotel/penzion online”. Jaromír je jeden z předních expertů pro internetovou hotelovou strategii a hovořil o tom, jak si vybudovat přímý online prodej, jak správně využít web, jak optimalizovat viditelnost online nebo jak snížit závislost na třetích stranách (Booking.com, Trivago…).

I přes úmorná vedra po oba termíny panovala skvělá nálada, hromada praktických informací a za sebe hodnotím akci velice pozitivně :)

 

#FOODPORN nechyběl

Velký dík patří Petru Kotíkovi za zajištění skvělého občerstvení. To bych nebyla já, abych to nenafotila :)

 

V Mikulově nám ugriloval oběd Marcel Ihnančák

Mikulov byl pro mě o něco víc „exotičtější“ výběrem místa i vinařskou atmosférou. Měla jsem radost, že jsem měla v hotelu Tanzberg možnost potkat Marcela Ihnančáka a ochutnat jeho gastronomii. Marcel nám připravil skvělý a lehký sobotní oběd alá grilovačka a nechyběla ani výborná vína z místních vinařství.

Mám radost, že někteří noví partneři se Instagramu vůbec nebojí, už s ním pracují a po naší konferenci začali aktivně používat i Instagram Stories, z čehož mám ještě větší radost radost :)

Já se doufám brzy budu těšit na další společné akce, semináře s Amazing Places. Kdo bude mít zájem, podívejte se na můj Instagram

 

Katka Pavlíčková

specialistka na Instagram

www.businessgram.eu

Similar articles