Naše první reklama je venku!

29. September 2021
Preview photo in the page header. The image is part of the site structure and could be connected to the content.

V Amazing Places rozhodně neleníme a v posledních týdnech je to znát více než kdy jindy. Po několika novinkách, které jsme měsíce vyvíjeli a tvořili pro naše fanoušky, přicházíme s další radostí, kterou doufáme potěšíme i vás - naší úplně první velkou reklamu.

V těchto dnech slavíme sedmé narozeniny. Po celou dobu se snažíme bavit nejen sebe, ale i naše zákazníky, fanoušky a příznivce. Inspiraci na kouzelná místa nabízíme, věřím, zajímavou a neotřelou formou, ve které se vtipu a humoru nebráníme. A právě to, že nic nebereme moc vážně a jde nám především o zábavu a pohodu, ukazuje i pojetí našeho prvního reklamního spotu. Všem chceme ukázat, že jsme tady,“ v jasné narážce na první slova video spotu vysvětluje Petr Kotík, zakladatel projektu Amazing Places.

 

Když je to Amazing, tak nechceš odjet

Pro vytvoření reklamy jsme si přizvali naši ambasadorku a kamarádku Veroniku Arichtevu, jejíž úvodní hláška “Jsme tady!” otevírá celé video a ladí diváky do výletní atmosféry. Poslední slova zaznějí naopak od jejího manžela Bisera, který se kromě své herecké role chopil rovněž režisérské taktovky celé kampaně. Autorem hudby není nikdo jiný, než skvělý muzikant Jirka Burian aka jedinečný Kapitán Demo. V prostředí luxusního srubu Líny nedaleko Mladé Boleslavi vznikl spot, jehož tvůrci jsou tři kreativci z agentury Jinej Gang: Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník. 

"Práce pro Amazing Places je velká zábava. Petr Kotík a jeho tým nejsou žádní korporátní úředníčci, ale lidé, kteří svým projektem žijí, milují ho a je to na výsledku jejich práce znát. Jen tak někoho si do svého výběru nepustí. Přesto jsou schopni velkého nadhledu a nadsázky,” říká Ondřej Hübl, vedoucí centra zábavy a vzdělávání z agentury Jinej Gang, 

Tématem reklamy se stal pocit, který po odjezdu z krásného místa míváme asi všichni, když se check-out blíží. Rádi bychom si pobyt ještě na pár okamžiků či dnů prodloužili a dovolenkovou idylu natáhli na co nejdelší možný čas. Co v takovém momentě udělat? Hrdinové našeho spotu se nenechají odradit a v místě pomocí skrýší a kamufláží dále žijí. Co se stane po příjezdu nového hosta se dozvíte na konci videa, které už teď můžete shlédnout na našich sociálních sítích i ZDE.

 

Spot je určen především pro online prostředí, ale diváci ho budou moci spatřit i v českých kinech. „Podpora poběží během celého podzimu. Bude spojena s naším novým webem a rezervačním systémem. Máme připraveny různé stopáže i několik bumperů. Počítáme s maximálním využitím našich kanálů na sociálních sítích Instagram, Facebook a samozřejmě YouTube,“ přibližuje cílení kampaně Klára Honzíková, která má v Amazing Places na starosti marketing.

Vyjma toho vznikl i film o filmu, který navazuje na motiv kampaně, kde se všichni ukrývají. I tady stojí za kreativní pojetím agentura Jinej Gang a diváci v něm kromě hereckých tváří Veroniky Arichtevy, Kláry Oltové a Jakuba Žáčka, uvidí také zakladatele Amazing Places Petra Kotíka. A věříme, že i při jeho sledování, se budete bavit minimálně tak moc, jako my.

Similar articles