Reportáž z konference Amazing Places očima Katky Pavlíčkové!
Projekt Amazing Places rozhodně nepatří mezi novinky. Je to silný projekt, který založil Petr Kotík před pár lety a společně se svým týmem objevuje a vybírá inspirativní, jedinečná a originální kouzelná místa z celé ČR. A protože jsou v jejich portfoliu především hotely, penziony a chalupy, Petrův nápad uspořádat konferenci o online marketingu byl naprosto správný krok, jak prohloubit vztahy s partnery a přinést jim čerstvé a praktické informace přímo pro jejich potřeby.
Jana Olšovská z Amazing Places před několika týdny dávala dohromady koncept konference pro jejich partnery a čirou náhodou jsme se ve správnou dobu potkaly. Začaly jsme spolu řešit spolupráci skrz festival Veteráni na Pláži, který pořádám, a slovo dalo slovo a já přijala pozvání stát se jedním z řečníků na jejich akci, která proběhla v Praze a Mikulově.
Téma konference: Jak efektivně spravovat Facebook a Instagram, jak vyprodat hotel/penzion online a mnohem víc
Pražská konference 29.května a Mikulovská 12.června měla stejný program a přednášející (kromě Dominika Feriho, který se bohužel na Mikulovskou nemohl dostavit) měli připravenou hromadu šťavnatých informací.
Petr Kotík – zakladatel projektu Amazing Places představil novinky projektu, vize a cíle. Jednou z novinek je spuštění Amazing Places i na Slovensku, na to se dost těším.
Filip Truhlář zase moc hezky představil aktuální možnosti, které nabízí sociální síť Facebook a pomocí praktických příkladů majitelům hotelů a penzionů nastínil, jakým směrem by se měli ubírat a jak by mohli sociální síť využívat efektivně.
Po obědě jsme si s Janou Olšovskou stouply před projektor my dvě s tématem Instagram – tedy kdy se vyplatí do něj investovat a kdy ne. Jana si vzala na starost praktickou část, kde účastníkům ukázala, jak využívá Instagram Amazing Places a co mu to přináší.
Dominik Feri přispěl se zajímavým tématem “Influenceři – využití, dopad a trendy” a nastínil účastníkům, jak to vlastně ve světě Influencerů chodí, co jim mohou nabídnout a co od nich mohou přítomní účasnitci očekávat. Vyvrátil některé mýty a poměrně trefně několika případovkami vysvětlil, jak si vede Influence-marketing v Čechách.
Natočíme Boomerang na Instagram? Co to jééééé?
Závěr semináře patřil Jaromíru Pažoutovi z Bookassist s tématem “Jak správně propagovat svůj hotel/penzion online”. Jaromír je jeden z předních expertů pro internetovou hotelovou strategii a hovořil o tom, jak si vybudovat přímý online prodej, jak správně využít web, jak optimalizovat viditelnost online nebo jak snížit závislost na třetích stranách (Booking.com, Trivago…).
I přes úmorná vedra po oba termíny panovala skvělá nálada, hromada praktických informací a za sebe hodnotím akci velice pozitivně :)
#FOODPORN nechyběl
Velký dík patří Petru Kotíkovi za zajištění skvělého občerstvení. To bych nebyla já, abych to nenafotila :)
V Mikulově nám ugriloval oběd Marcel Ihnančák
Mikulov byl pro mě o něco víc „exotičtější“ výběrem místa i vinařskou atmosférou. Měla jsem radost, že jsem měla v hotelu Tanzberg možnost potkat Marcela Ihnančáka a ochutnat jeho gastronomii. Marcel nám připravil skvělý a lehký sobotní oběd alá grilovačka a nechyběla ani výborná vína z místních vinařství.
Mám radost, že někteří noví partneři se Instagramu vůbec nebojí, už s ním pracují a po naší konferenci začali aktivně používat i Instagram Stories, z čehož mám ještě větší radost radost :)
Já se doufám brzy budu těšit na další společné akce, semináře s Amazing Places. Kdo bude mít zájem, podívejte se na můj Instagram
specialistka na Instagram