29/07/2020

HLEDÁME SENIOR ACCOUNT MANAGERA DO TÝMU AMAZING PLACES

Obyčejně hledáme mlýny, roubenky, kouzelné chalupy, penziony nebo hotely, ale dnes hledáme nového parťáka/parťačku do našeho týmu na pozici Senior Account Managera. Člověka, který bude spjat s celým naším projektem a bude mít primárně na starost naše klienty, zákazníky, přátele, kteří jsou součástí projektu Amazing Places.  

Hledáme někoho, kdo má už zkušenosti s touto pozicí nebo se cítí dostatečně silný na zvládnutí ohromného množství práce. Pokud máš skvělé komunikační schopnosti, zkušenosti z hospitality, můžeš často být na cestách, zvládáš na jedničku komunikaci uvnitř týmu i navenek, baví tě kontakt s novými lidmi, psaní obchodních textů je pro tebe hračkou, nevadí ti občas pracovat přesčas a máš zkušenosti s projektovým řízením, pak hledáme právě tebe! Na rovinu říkáme, že tato práce bude nesmírně náročná na čas i na energii. 


CO BUDEŠ DĚLAT:

  • Pomáhat rozvíjet značku Amazing Places
  • Budeš se potkávat a komunikovat s lidmi, kteří jsou pro nás klíčoví, tzn. všichni naši partneři a všichni naši zákazníci. Rozvíjet a udržovat dobré obchodní vztahy s majiteli a provozovateli kouzelných míst a našimi klienty (rozšiřování spolupráce, představování a vysvětlování nových produktů apod.)
  • Budeš mít na starosti celý segment customer care a podílet se na tvorbě nové podoby Zákaznické podpory s proaktivním offline prodejem
  • Aktivně se podílet na obchodu při přípravě podkladů, nabídek, obchodních smluv a jejich komunikace směrem k B2B zákazníkům
  • Pracovat s našimi produkty - stávajícími Dárkovými vouchery a nově s Online rezervačním systémem
  • Ten dále implementovat u našich partnerů. Tady bude velkou předností zkušenost s prací s OTA, Channel managery a BE (booking engine) pro hotely a penziony
  • Aktivně pracovat v CRM programech (používáme Basecamp, Raynet, částečně Slack a Trello a nově také s Daktelou) 
  • Sledovat trh a jeho vývoj, analyzovat informace o konkurenci s cílem posouvat Amazing Places stále vpřed
  • Pravidelně připravovat reporty, podílet se na správě administrativní části webu
  • Pomáhat lidem, kteří s námi chtějí cestovat, pomáhat s organizací cest po kouzelných místech   
  • Vytvářet dobrou náladu, pomáhat ostatním v kanceláři a dělat vše, co je potřeba 


JSI NÁŠ ČLOVĚK, POKUD O SOBĚ MŮŽEŠ ŘÍCT:

  • Mám tah na branku a nevzdávám se
  • Rozumím právním a daňovým předpisům, které jsou důležité pro vztah B2B v Amazing Places
  • Rozumím číslům a tabulkám a získané informace umím využít
  • Umím vytvářet chytlavé prezentace
  • Tykám si s technologiemi a jsem nadstandardní uživatel počítače
  • Mám přehled o komunikačních nástrojích, rychle píšu a na internetu jsem jako ryba ve vodě
  • Mám rád lidi a je to na mně vidět. Mám skvělé komunikační dovednosti, rád poznávám nové lidi. A pro jistotu ještě jednou, mám rád lidi, rád se s nimi bavím a oni se mnou
  • Mám ve věcech pořádek a mám skvělé organizační schopnosti
  • Jsem samostatná jednotka. Nečekám, až mi někdo zadá úkol, ale aktivně vymýšlím a posouvám věci dopředu. A hlavně umím vzít za práci, když je potřeba, nemám problém dokončit úkol v jakémkoli čase (ale nesmí se to přehánět)
  • Umím slušně anglicky nebo německy. Není to podmínka, ale je to rozhodně výhoda
  • Rozumím, jak fungují hotelové systémy a umím s nimi pracovat (nebo jsem schopen se to v rekordně krátkém čase naučit)
  • Jsem aktivní řidič a nedělá mi problém cestovat sám
  • Jsem flexibilní
  • Rád objevuji nová místa, můžu cestovat a pracovat i mimo Prahu
  • Dáváme plusové body za:
    • zkušenosti v cestovním ruchu
    • příjemnou povahu
    • kritické myšlení


ZA TO VŠECHNO NABÍZÍME:

  • Práci na full-time v naší kanceláři v Karlíně na HPP nebo OSVČ 
  • Možnost významně se podílet na fungování lovebrandu a stát se jednou z jeho tváří
  • Motivační finanční ohodnocení včetně zajímavých benefitů spojených s projektem Amazing Places, Hero Hotel a dalšími (na druhou stranu nejsme bohatý korporát a k nám se většinou nechodí za nejvyšší nabídkou)
  • Možnost občas pracovat z domova
  • Sickdays 
  • Neomezené množství kávy a dobré nálady 

Máme pro tebe první úkol: 

Pošli motivační dopis - ten je pro nás důležitější než tvůj životopis. Prohlédni si, prosím, naše webové stránky, podívej se na stránku „Dárkové vouchery“ a napiš stručně jednu, dvě věci, které ti tam chybí nebo by se ti líbily, aby podpořily jejich prodej. 

Nevadí nám, že neumíš všechno, co jsme výše vyjmenovali. Stačí nám, když budeme vědět, že jsi ochotný na sobě makat a dohnat to. Pošli naší kolegyni Daně z HR  (dana@amazingplaces.cz) svůj životopis, nejlépe i s fotkou a motivační dopis (napiš nám v něm, proč bys chtěl pracovat v Amazing places, svůj pohled na Dárkové vouchery a představu finančního ohodnocení plus formu (OSVČ vs. zaměstnanecký poměr). 

Reakce na inzerát očekáváme do pátku 7. srpna.

První kolo pohovoru bude probíhat po telefonu. Každému se ozveme, ale prosíme o pochopení v případě drobné prodlevy s naší reakcí. Za několik dní budeme otvírat ještě jednu pozici, tak nás, prosím, doporuč svým známým a přátelům a sleduj nás. Děkujeme všem a na všechny se moc těšíme.

Tým Amazing places

Pokud se chceš podívat i na další pracovní možnosti, nebo víš o někom, kdo hledá zajímavou práci, klikni ZDE.